Logo Hodonin
Po přesunutí kurzoru nad fotografii se změní historická fotografie na současnou (pokud je nová k dispozici), kliknutím na fotografii ji zvětšíte do samostatného okna pro lepší prohlížení. Pokud se vše nevejde na jednu obrazovku, posuňte si prosím zobrazení pro prohlížení fotografií umistěných níže.
Nádražní kolejiště směrem k Rohatci před elektrifikací tratě.
  Nádražní kolejiště směrem k Rohatci před elektrifikací tratě.
Návrat na mapu Hodonína.
Lokomotiva pod nadchodem při oslavě 90. výročí severní dráhy v r. 1931. Nákladní část nádraží asi v roce 1918.
Lokomotiva pod nadchodem při oslavě 90. výročí severní dráhy v r. 1931. Nákladní část nádraží asi v roce 1918.
Návrat na mapu Hodonína.
Kolejiště nádraží poškozené bombardováním v roce 1944. Nádraží po bombardování, vlevo je nástupiště směr Zaječí.
Kolejiště nádraží poškozené bombardováním v roce 1944. Nádraží po bombardování, vlevo je nástupiště směr Zaječí.
Návrat na mapu Hodonína.
Kolejiště nádraží poškozené bombardováním v roce 1944. Prezidenstký vlak a T. G. Masaryk na hodonínském nádraží v září roku 1921.
Kolejiště nádraží poškozené bombardováním v roce 1944. Prezidenstký vlak a T. G. Masaryk na hodonínském nádraží v září roku 1921.
Návrat na mapu Hodonína.
Vlak na nádraží v květnu 1990 a v pozadí přechod na zastávku k Mutěnicím. K nádraží dříve patřila velká nakládací rampa se skladištěm.
Vlak na nádraží v květnu 1990 a v pozadí přechod na zastávku k Mutěnicím. K nádraží dříve patřila velká nakládací rampa se skladištěm.
Návrat na mapu Hodonína
Nádraží a část ulice Wilsonova po bombardování v roce 1944. Celkový pohled na nádraží před elektrifikací, vlevo vzadu stojí vlak Mutěnka.
Nádraží a část ulice Wilsonova po bombardování v roce 1944. Celkový pohled na nádraží před elektrifikací, vlevo vzadu stojí vlak Mutěnka.
Návrat na mapu Hodonína
Pohled od nástupiště "Mutěnky" směrem ke starému nadchodu. Na zrušeném nástupišti vlaku směrem k Mutěnicím.
Pohled od nástupiště "Mutěnky" směrem ke starému nadchodu. Na zrušeném nástupišti vlaku směrem k Mutěnicím.
Návrat na mapu Hodonína
Kolejiště nádraží před elektrifikací i se schodištěm na starý nadchod. Kolejiště nádraží před elektrifikací i se schodištěm na starý nadchod.
Oba snímky byly pořízeny zřejmě v jede den asi v šedesátých létech. Nádraží je ještě před elektrifikací, i se schodištěm a starým nadchodem vlevo.
Návrat na mapu Hodonína.
Nádraží před elektrifikací železnice, tedy před rokem 1985. Rozbombardované kolejiště nádraží pohledem od Malých kasáren.
Nádraží před elektrifikací železnice, tedy před rokem 1985. Rozbombardované kolejiště nádraží pohledem od Malých kasáren.
Návrat na mapu Hodonína
Nádraží s přechodem na nástupiště směr Zaječí asi v roce 1978.   Pohlednice zobrazující hodonínské nádraží byla datovaná rokem 1899.
Nádraží s přechodem na nástupiště směr Zaječí asi v roce 1978. Pohlednice zobrazující hodonínské nádraží byla datovaná rokem 1899.
Návrat na mapu Hodonína.
Nádraží po r. 1900, vlevo schody nadchodu a v pozadí Mauthnerova sladovna.   Přechod přes železnici k dřevěnému nástupišti "Mutěnky" asi v roce 1978.
Nádraží po r. 1900, vlevo schody nadchodu a v pozadí Mauthnerova sladovna. Přechod přes železnici k dřevěnému nástupišti "Mutěnky" asi v roce 1978.
Návrat na mapu Hodonína.
Dáma na nástupišti téměř před sto lety, nástupiště podobné tomu dnešnímu... Nástupiště hodonínského nádraží v roce 1902.
Dáma na nástupišti téměř před sto lety, nástupiště podobné tomu dnešnímu... Nástupiště hodonínského nádraží v roce 1902.
Návrat na mapu Hodonína.
Hodonínské nádraží asi v roce 1904. Podle této fotografie z roku 1926 se nástupiště nijak výrazně nezměnilo.
Podle dobových fotografií se nástupiště ani tak moc nezměnilo, vlevo je nádraží asi v roce 1901, vpravo asi rok 1926.
Návrat na mapu Hodonína.
Nádraží 1877 Nádraží - Vodní pumpa
Asi nejstarší fotografie nádraží, datovaná 1877. Nádraží Göding - Hodonín
Návrat na mapu Hodonína.
Nádraží s přechodem na nástupiště směr Zaječí. Nádraží před elektrifikací dráhy, pouze s přechodem na nást. směr Zaječí.
Vlakové nádraží s přechodem na nástupiště směr Zaječí před elektrifikací dráhy, pravděpodobně okolo roku 1975.
Návrat na mapu Hodonína.
První elektrická lokomotiva projíždí Hodonínem První elektrická lokomotiva projíždí Hodonínem
První elektrická lokomotiva projížděla Hodonínem po nově elektrifikované trati Břeclav - Přerov v pátek 29.3.1985.
Návrat na mapu Hodonína.
Nádražní mosty foceny z nástupiště směr Zaječí. Nádraží v době před výstavbou druhého přechodu.
Nádražní mosty foceny z nástupiště směr Zaječí. Nádraží asi roce 1975, v době před výstavbou druhého přechodu.
Návrat na mapu Hodonína.
Nádraží v době před elektrifikací, prováděnou po roce 1980. Že se jedná o nástupiště hodonínského nádraží, lze snad poznat. Rok 1918.
Nádraží v době před elektrifikací, prováděnou do roku 1985. Že je to na nástupišti hodonínského nádraží, lze snad poznat, rok asi 1918.
Návrat na mapu Hodonína.
Nádraží - stavba lávky pro pěší na nástupiště k Mutěnicím. Starý přechod na nástupiště směr Zaječí.
Nádraží - stavba lávky pro pěší na nástupiště k Mutěnicím. Starý přechod na nástupiště směr Zaječí.
Návrat na mapu Hodonína.
Nádraží před elektrifikací, tedy před rokem 1985, kdy jela první el.lokomotiva. Nový přechod stojí, starý není zrušený.
Nádraží před elektrifikací, tedy před rokem 1985, kdy jela první el. lokomotiva. Nový přechod měl být postaven asi v roce 1983, starý ještě není zrušený.
Návrat na mapu Hodonína.
Nádraží a Mauthnerova sladovna Mauthnerova sladovna, asi v místech dnešního hotelu Grand, okolo r.1920
Nádraží před rokem 1929. Z fotografie se dá určit pozice Mauthnerovy sladovny, na jejímž místě nyní stojí hotel Grand.
Návrat na mapu Hodonína.
Nádraží v roce 1925. Nádraží - Vodní pumpa
Nádraží v roce 1925. Vodní pumpa pro parní lokomotivy.
Návrat na mapu Hodonína.